Skatten...

Så kom nästa smäll...
 
Jag fick papprena från skattemyndigheten idag:
RESTSKATT på 3158 kr!!!!
 
Jag höll på att baxna och gråta samtidigt, har aldrig hänt i hela mitt liv.
Ringde omedelbart skattemyndigheten och fick till svar att Omsorgshuset (min tidigare arbetsgivare) bara betalat in 20 % skatt på mina sista utbetalade pengar för 2014 och Gotlands kommun som jag har ett uppdrag som kontaktperson åt Chifen, dom har bara dragit 10% av det jag tjänat!!!!!

Och inom GK så är det så dom betalar skatten åt mig eftersom arvodet är så litet så jag är inte ens berörd av det har jag inte ens sagt till att "mer skatt skall dras" eftersom dom skall sköta detta.
Och så blir det så här!!?

Jag kastade mig på telefonen till både Omsorgshuset och GK och sa:
Fucking fix it!!!

Känner mig helt förtvivlad, blir sååååå jävla trött på allt sån´t här.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0