Bara trist...

Seriöst... trött?
Nähe, har påven rolig mössa.
 
Idag har veckan tagit ut sin rätt tillslut och så min energi mitt i natten igår, cheeeesus vad trött jag är just nu.
 
 
 
Efter hundpromenaden (som var underbar och folktom) vet jag faktiskt inte vad som hände men jag gick ut i bersån och satte mig att sola (ja DÄR hade vi det sommarvarmt tillskillnad från UTANFÖR bersån, burrrr...) och sedan tog det stopp.
 
Kroppen har inte orkat ett jävla skit sedan jag satte mig i solstolen och dog rent fysiskt.
Jag har velat sy men jag orkar helt enkelt inte.
 
Vi bjöd mamma på middag, jag hade tänkt göra rabarberpaj men jag orkade inte det heller.
Å andra sidan var vi så himla mätta så vi hade inte orkat paj ändå, himla tur att jag inte ansträngde mig i onödan.
 
Vi avrundar här, det är bara trist att läsa om att jag beklagar mig över att jag är trött, imorgon är jag pigg igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0