Ciffongcapen-nånting...

 
Jag kommer aldrig mer sy i chiffong. (punkt.)
Rektanglarna ihopsydda med fyra små stygn upptill och i sidorna et voilá...
 
(utan blixt)
 
(och med blixt)
 
... en chiffongcape av något slag att gå på bröllop i! 
 
Jag hoppas hon som skall ha den blir nöjd, jag är "sådär" nöjd men den är helt OK tror jag i alla fall.
Jag skall visa den för chefen imorgon och se vad hon tycker om sömmarna och om det är något jag vågar släppa ifrån mig.

Samt...
Jag måste ändra dom första stygnen närmast halsen och korta med 1 cm på vardera sida, men det ändrar jag imorgon för jag orkar INTE nu.
 
Jag har även slängt ihop en byxa idag samt varit med Chifen tidigt imorse.

Inatt kommer jag sova som en stock, måste nog slå av på tempot för nu har jag jobbat 10 dagar i sträck både hemma och på jobbet, jag är HELT slut!
Dvs jag har sytt hemma när jag inte varit på jobbet och idag tog det slut på batterierna, imorgon blir det soft innan ateljén, jag kommer nog inte ens gå hundpromenad.
 
Jag är trött, vi ses imorgon igen.
Tjing.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0