Det var välan för väl...

Det var välan för väl...
Mums-Mums gick vidare i ett musikfält av SKITLÅTAR!!!
 
Alltså det var så dåligt så hälften hade varit nog.
Jag och sambon låg i dubbelsängen och såg skiten och tillslut började jag pusta och stöna, orkade inte höra ballad efter ballad den ena värre än den andra.
 
Jag sa:
Alltså jag fattar inte, hur är det möjligt att efter varje tonartshöjning i VARJE LÅT applåderar folk och jublar folk åt artisten trots att det är skitdåligt!
 
Sambon:
Jag börjar misstänka att det är inspelade applåder faktiskt.
 
Word på den sambon!
 
Mina topp tre var under kvällen:

1. Måns (bara bäst)
2. Israel (medryckande och dansvänlig)
3. Cypern (en SJYSST BALLAD som hade passat som filmmusik till en Hugh Grant-film á la Notting Hill)
 
Nu håller vi tummarna på lördag, han verkar ha mycket goda chanser!
 
 
Uppe med tuppen, vaknade 06.20 och var utvilad.
Jag softar nu innan jobbet och sedan kör jag och vovven hundpromenaden efter jobbet istället.
Vi ses ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0