Djungelbyxa klar!

Min treat till mig själv syddes klart ikväll, djungelbyxan...
Kan det bli mer färggrant till sömmerskan?
Nej knappast!
Dessutom, jag som är en riktig lövfetischist, kan det bli mer passande?
Nej KNAPPAST!
 
Kommer bli en klar favorit i sommar... som vanligt!
 
Så öppnade jag min mail förut och vad hittar jag bland nyheterna, jo detta...
 
 
... ett tyg med små söta cavalierer på!

Nu har ju jag då en tricolor men jag tror baske mig att nästa gång jag beställer tyg så skall jag beställa detta tyget och sy en t-shirt till mig själv, jag är ju ändå cavalierägare i första hand så färg på hunden på tyget spelar mindre roll faktskt.
 
När en tant på snart 44 jordsnurrar skall ha denna lite barninriktade tröjan på sig då?
Jamen jag kan väl sy en sport t-shirt så kan jag ha den när jag är ute och går med Milou, hon den svart/vit/bruna-fel-färg cavalierern.
 
I övrigt har jag jobbat idag, sytt, och det var det hele.
Sonen är ÄNTLIGEN tillbaka efter tre långa veckor hos sin far och med i boet kom:
Tonårshumöret.
 
Myspys, jag hade hoppats att det skulle vara samma goa unge som släntrade in för några dagar sedan och ville spela kort med sin mams men icke.
Jag gick in på rummet och skulle prata om middagsmaten, sonen låg på sängen och jag och möttes av:
"UT, jag är trött, gå uuuuuuut!"
Eh, ja okej...
(?)
 
Snart dags för "Project Runway" vi ses imorgon igen efter min arbetsdag!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0