Först hade jag ingen ork men...

Det har gått LITE knackigt med sömnaden här idag.
 
Först sydde jag i den dolda dragkedjan i kjolen och fick en liten, liten rynka på ca 1 mm vid slutet av dragkedjan när jag sydde ihop den.
SPRÄTTA?

Nej så fan heller, det fanns inte i min världsbild idag!
Jag gick in i syrymmet och hittade...
 
 
... en påstrykbar blomma som himla gullig dekoration!
 
 
Alltså jag orkade bara inte nu när allt ändå satt som en smäck.
Det fick bli Latmasken Vs Perfektionisten 1-0 idag, det händer aldrig annars faktiskt.
 
Sen orkade jag inte med mer sömnad idag, jag la ner och gick en vända med hunden när solen började lysa.
Kände att idag "var jag trött och idag skulle jag vila!

Jaha ja...
 
Väl hemma slängde jag ihop lite rabarberpaj och när jag ändå satt ute och solade lite på balkongen, nä men va fan, LITE SUGEN på sömnad var jag nog ändå så jag fortsatte på kjolen...
 
 
 

Och sedan försökte jag sy på en stickning så snyggt jag kunde men det blev bara snett och fult...
 
 
... så jag sprättade bort den...
 
 
Nu skall jag fortsätta, vi ses sen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0