Hann inte riktigt klart...

Hej...
Om det har gått i ett?
Jo tack, det har det!
 
Uppe med tuppen och iväg med Chifen på morgonkvisten till gymmet.
Hem och köra lite förfix inför sambons städ, sen startade jag upp "Projekt rutig tunika", skar ut tyget...
 
 
... la veck framtill på tunikan och drog i lite fålltråd...
 
 
Och så sydde jag en stund tills jag fick besök av en god vän och vi fikade och pratade i några timmar och hade det riktigt trevligt.
Sedan fortsatte jag att sy och blev nästan klar...
 
 
 
... så när som på att jag skall handfålla nederkanten...
 
 
... samt sy kanal och dra i gummiband i ärmarna, SEN är den klar!
 
Det får bli lite kvällspyssel imorgon efter jobbet, det där syjobbet jag ägnar mig åt numera ni vet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0