Kundplagg...

Hej go´kväll!
 
Jag har suttit i soffan, pratat med bästisen och mofflat i mig godis, jag tyckte jag var värd det efter idag.
Helt färdig.

Jag sitter och ser en film, sen skall jag sova, jaaa...
Det låter som en plan.
 
Om jag kan sova förresten.
Igår var jag ju så trött så att ögonen gick i kors, när jag sedan la mig kunde jag inte somna.
????
Det blev till och med "Sex and the city" till klockan 01 och SEDAN somnade jag.
När jag vaknade till vid 06 kände jag i mitt halvt medvetslöa tillstånd:
Fem timmars sömn är alldeles för lite... ZzzZzzZzzzZZzz... och så somnade jag om i en timme till innan klockan ringde.
 
3½ timme ena natten och 6 nästa = alldeles för lite sammanlagt.
Jag var vraktrött idag och så toppar man det med godis, kommer bli stenhård sömn inatt och lika trött imorgon när man tryckt i sig socker, TOPPEN, jag kommer vara superpigg imorgon också!
Nåväl, det var väl tveksamt.
 
Så över till lite "Sex and the city" igen och lite Carrie Bradshaw stil...
 
 
 
 
 
 
Vad sägs om ett tyg i "Carrie Bradshaw-grönt"...
 

Det är till att lägga detta tyget till samlingarna och kanske det blir kundplagg någon gång i framtiden eller så kanske Visbys egen Carrie Bradshaw syr något till sig själv...
 
 
 
 
Näe, Visbys egen Carrie får nog fan sluta att bara sy snygga saker till sig själv och ta alla dom bästa tygerna, men det förstås...
Jag passar JÄTTEBRA i den där Carrie-gröna färgen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0