Mer djungel åt folket...

 
Nu är det gott att leva minsann!!!
 
Alla fönstrar är putsade, alla blommor är duschade, hela hemmet känns nytt och fräscht.
Tänk vad lite fönsterputsning kan göra för själen.
 
Vi körde vårat teamwork, jag har ont i nacken men det går väl över om någon dag eller två.
Det blir ett hårt slit fastän just jag slipper att putsa fönstrar, men jag gör ju allt omkring men hann ända med en solgädda hit och dit på balkongen mellan fixet.
 
När vi var klara på seneftermiddagen köpte vi mat på Sunes och åt ute i bersån ihop med mamma.
Inte dumt alls.
 
Efter lite vila satte jag igång med ett par byxor som jag kände KANSKE blev lite väl mycket djungelkänsla på...?
 
 
 
 
 
 
Hm, får väl se vad jag känner för tyget imorgon när dom är klara.
 
NÄ, det behöver jag inte vänta med att tycka om för...
JAG ÄLSKAR DOM!!!!
Mer djungel åt folket!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0