Ord överflödiga...

Idag körde jag fast, inte så kul, jag blev väldigt irriterad om jag skall vara ärlig.

Men först bilder från hundpromenaden på morgonkvisten...
 
 
 
Sen jobb och sömnad och sedan...
Körde jag ju då fast!
 
Det skulle i en dragkedja i chambraykjolen, fick inte tag i en dold dragkedja i marint till kjolen!
Så då sprack hela kjolplanen för kvällen och jag fixade bara till linningen, strök på vilseline...
 
 
... och så kan vi ju låtsas att linningen är på (SUCK)...
 
 
Håll tummarna för att jobbet har en dold, marin dragkedja imorgon alternativt tygaffären vid kolonilotterna som jag kommer swisha förbi efter Chifen imorgon på morgonkvisten.
 
Var även och hämtade tyger nu på kvällskvisten...
 
 
... spana in det gröna bladtyget och det blåspräckliga i mitten, ord överflödiga typ!
 
Får vi väl se vad det blir framöver.
 
Snart är det Project Runway, imorgon nya tag vad gäller dragkedjan, håll tummarna att den som syr och söker, FINNER!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0