Sjukt overkligt...

Vilken härlig dag det blev och har jag suttit på händerna idag?
JO, tänk det har hon!!!!
 
Det blev promenad till körrgårn med pusspaus på Galgberget...
 
 
 
 Vi hittade SMULTRONBLOMMOR...
 
 
 
 
"Kommer du eller?"
 
 
 
Väl hemma hoppade jag i bikinin, kyligt i luften på promenaden men INTE på balkongen.
Satt i solen och solade, lyssnade på ljudbok och började så småningom test-virka lite innan jag tog en dusch och gjorde dagens enda insats:
Gå till ÖB och byta kaffebryggaren och köpa fönsterputsmedel!
 
Och precis när jag skulle gå dök sonen upp, han var kvar när jag kom hem och helt plötsligt fick han för sig att vi skulle spela Skip-bo, sagt och gjort, vi körde igång och spelade några omgångar...
 
'
 
... tills vi bytte till UNO.
 
SÅ MYSIGT att min lille sötnos kom och umgicks med sin mor en stund.
Och vad händer sedan?
 
Jo, där sitter vi i soffan när sonen helt plötsligt från sittande ställning lyfter mig rakt upp i luften från soffan som om jag inte vägde ett skit...
 
 
Jag var i total chock!
 
Jag hände?
Hur fan orkade han mig?
Visserligen väger han ca 25 kg mer än mig och är gjord av muskler MEN ÄNDÅ!?
Herregud, han bara lyfte upp mig utan minsta ansträngning och höll i mig helt ledigt, jag höll på att dö.

SJUKT chockande och sjukt overkligt, jag vet att jag tjatar om faktumet att han nyss var en liten parvel i MINA armar och nu...
Ja, nu är jag tydligen en liten parvel i hans armar!
 
Det var min dag det, nu blir det snart Mello med Måns, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0