Sweatshirtklänning klar...

Så var sweatshirtklänningen ÄNTLIGEN klar...
 
 

Påminner om ryggen som jag fotatde det första jag gjorde när klänningen bara var ett enda bakstycke...
 
 
... så man ser hur snygg den är.
Dock inte lika snygg på mig som på dockan, den har ju mer JLo rumpa och jag har mer hängarsle á la hängarsle!

Och det bästa av allt:
Jag handfållade ju nederdelen av klänningen istället för att sy på maskin...
 
 
... så nu går klänningfan inte att lösa ut för pengar liksom!
 
Halsringningen blev det jackpot på direkt för ovanlighetens skull, så här ser den ut på mig (med fuskbröst-bh)...
 
 
... och 3/4 dels ärmen fick samma storlek på mudden som halsen...
 
 
 
Många olika färger ser det ut att vara på klänningen men den som är MEST rätt är färgen på den sista bilden.
Det är ju verkligen hopplöst att fota, men den kommer absolut närmast verkligenheten.
 
Nu skall tanten sova, imorgon blir det jobb igen.
SYJOBB...
Ni vet det där som är så in i helvete KUL!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0