Inte kul att fota i november....

 
 
Inte kul att fota i november alltså...
Man kan inte fota på dagen och man kan inte fota på kvällen, ingen färg blir direkt rätt och det blir bara gryniga bilder om man inte är ute i solen en klar och fin dag.
Fota med blixt på glansigt tyg är ju inte heller någon höjdare, det får bli skitbilder helt enkelt.
 
Iallafall, så jobbade jag på...
 
 
 
 Jobb, jobb, trasor och trådar tills jag TRODDE att jag fått ihop det rätt...
 
 
 But who knows...
 
 
 
Kan ju vara helt åt tjotahejti vad jag vet... eller (?) ... fast det ser ju rätt ut kan jag tycka.
 
Högst upp i ryggen är det inte felsytt, det är ett så kallat "rörelseveck", därav att det ser lite snett ut.
Längre än så här kom jag inte idag för jag måste ha hjälp innan isömnaden känner jag.
Nu skall jag äta middag, vi ses lite senare igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0