Irritation...

God morgon!
 
Så var alla räkningarna betalda.
Alltid ett nöje.
 
Skall åka till Stockholm som det ser ut som med sonen om någon vecka, utan att shoppa, ja iallafall inte jag för vi skall göra annat.
Kommer knappt ha råd med att ens tänka på jul efter det.
 
Pengar... alltid ett nöje OM man har några.
 
Facebook verkar inte funka idag heller.
Skulle skicka meddelanden via messenger nu när jag ändå satt vid datorn för det går ju fortare att skriva på datorn än via mobilen.
Gick ju då inte.
Fråga mig inte varför jag blev irriterad över en sån sak men det blev jag, ja...
Det var starten på den här dagen, IRRITATION, det börjar ju bra.
Fast det går väl över och så fort jag kommer till jobbet har jag glömt att jag blivit fattig igen.
 
Dags att samla ihop sig i vanlig ordning, på schemat på jobbet idag står en lättare variant av en jacka till en klänning.
Bara hoppas att jag inte massakrerar den, håll tummarna!
Ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0