Jag och mitt linneskåp...

 
Jag och mitt linneskåp...

Intentionen är att vi ska ha en god relation.
Det börjar alltid bra men sedan slutar det av någon okänd anledning ALLTID så här.

Förstår inte riktigt varför känner vän av ordning.

Känns som att jag och mitt linneskåp inte riktigt förstår varandra.
Skulle vika in lite rena handdukar nyss, vikta handdukar typ bara trycktes in, varför anstränga sig när linneskåpet beter sig så här?
Känner att jag och mitt linneskåp har en komplicerad relation.
 
Annars då?
 
Jo, tackar som frågar.
Solen skiner, jag skall ut och gå med Milou, har sovit 4 ½ timme inatt.
Jag är jättetrött.
 
Måste dock ta mig samman och gå ut och gå nu, lyssna på en ljudbok och njuta.
 
Skulle gått på julmarknad idag (JAG VET, var det inte BIKINI-mood nyss????) men jag tror det får bli imorgon.
Kommer inte orkar idag helt enkelt.
 
Igår kom så detta mönster i brevlådan...
 
 
Nu är vi i hamn, en coatigan är jätteinne nu och inne vill man ju vara liksom.
 
Vi ses ikväll igen, förhoppningsvis lite gladare och piggare då...
... eller inte.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0