Jag tänker inte åka in till city...

Sitter och ser "Så mycket bättre" samtidigt som bilderna i huvudet från nyheterna maler på.
Samtidigt knäcker Lisa Nilsson i en Ison & Fille låt "Klippta vingar".
Kontraster.
 
Jag gick till jobbet och jobbade till lite efter 14, glömde bort hela Paris-grejen för det var full rulle hela tiden.
Handlade, drog till Syster J och hade maratonsnack med fika, vi har inte setts på... EVIGHETER.
 
Kommer hem och sätter mig och ser nyheterna och ångrar mig direkt, jag har liksom glömt bort världen under dagen, ser fastän man faktiskt inte orkar.
Tänker för vilken gång i ordningen dom senaste åren att jag är glad att jag bor i den här lilla avkroken av världen.
 
Skall till Stockholm om 3 veckor med sonen och hans far.
Har INGEN LUST längre.
Vill inte åka till storstan oavsett att sambon sitter och säger "Men herregud, det händer ingenting fattar du väl..."

Jag tänker:
Jag tänker INTE åka in till city.
 
Nej, det tänker jag inte.
Sambon får säga vad han vill.
 
Det är väl så terrorister lyckas.
Jag beundrar dom som säger att vi måste fortsätta leva som vanligt och inte vara rädda, tyvärr blir jag rädd själv och vill gärna stanna kvar här hemma och sticka ner mina fötter i kalkstenen och bli en fossil fortare än kvickt.
 
Dock, jag åker och undviker city jag kan hålla mig på Söder, det blir bra det, inga stora folksamlingar där inte och gott om roliga affärer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0