Kvällar som dessa...

God morgon!
 
Vaknade tidigt idag, suttit och hängt framför dumburken med kaffe och frukost, väntat på att "den utlovade solen" skall titta fram men ännu är det dimmigt.
 
Jag tänker nog inte vänta längre för då går hela dagen och jag har annat att göra.
När jag är klar med bloggandet trampar vi iväg.
 
Sonen överraskade igår och stannade hemma med mig och såg på tv.
Kanske han var trött efter en lång fotbollsdag men oj så mysigt, mamma-kvoten blev uppfylld,
Jag hade lagat middag, kalops med kokta rödbetor och potatis.
Sedan poppade vi musik och faktiskt BUSADE, ja alltså så där som man nu kan busa med en tonåring.
 
 
Typ tog bilder, spelade in filmer och körde i olika hastigheter och garvade läppen av oss.
 
Han pös ner till mormor och fick en av pappas gamla klockor, kom upp med en rysk millitärklocka från 60-talet.
Inte värd mycket men sonen tyckte den var ball.
 
Sedan såg vi "Så mycket bättre" ihop, han stack och köpte godis, sedan såg vi stand up comedy och på det "Saturday night live" innan vi båda gick och la oss.
Det var bara jag och sonen.
Kvällar som dessa liksom.

Kvällar som dessa behåller man i hjärtat och mår så himla bra av.
 
Nä, dags att ut och röra på fläsket, vi ses ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0