Nu vet ni det liksom...

God morgon!
 
Sovit ut, vaknar med huvud- och nackvärk.
Nåja, jag klagar inte, jag överlever och det kommer gå bra ändå idag, jag känner mig faktiskt laddad trots dålig start.

Förresten...
Fick kramp i benet när jag skulle gå ner för trappen och hämta tidningen, insåg då faktiskt vad problemet är, iallafall vad gäller huvudvärken och krampen:
Jag drack för dåligt igår.
 
Jag drack nog vad jag kan komma på alldeles för mycket kaffe och drack bara EN MER på en hel dag.
Rörde dessutom på mig väldigt mycket i jobbet, mycket spring blir det.
För mycket vätskedrivande och för lite vätska, inte bra för vare sig muskler eller skalle.
Har bälgat i mig idag, försöker kompensera lite, får se om det hjälper.
 
 
Annars så är det en "människa" på Tradera som säljer ut mönster på löpande band, mönster som jag bara MÅSTE ha.
Mönster på klänningar som jag inte hittar någonstans efter som det är vintage.
Mönster som... ja ni skall få se dom nya jag köpte för noll och ingenting...
 
 
133 kr inklusive frakt.
S-E-R-I-Ö-S-T.
Är hon galen?
 
Milou imorse...
 
 
Kraffs, kraffs...
Lyft upp mig är du snäll!
 
Jag:
Du kan ju hoppa upp själv.
Milou:
Nej, lyft upp mig NU (kraffs, kraffs).
Jag:
Herregud.
 
Och så lyfter jag upp henne såklart, vem kan motstå dom där stora, mörka ögonen med bedjande blick.
Inte matte iallafall.
 
Dags att börja dagen här, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0