Stört omöjligt...

Kom hem här efter jobb och handel, är helt slut.
 
Har suttit och försökt samla ihop mig själv att gå in i arbetsrummet för att sy fast fodret till kappan, orkar bara inte men känner att jag måste.
Det är inte mycket jag egentligen ska sy till imorgon men jag får bara inte häcken ur soffan.
 
 
Hur svårt kan det vara...?
 
Om jag räknar till tre så kanske jag kommer upp...
1-2-3...
Okej, återkommer om en stund.
 
 Nej...
Jag har i 36 minuter försökt att få att en "mitt med rörelsevck" skall komma i mitten av kappan.
STÖRT OMÖJLIGT.
 
Blir grinfärdig, hinner inte göra något imorgonbitti för jag skall på ett jävla skitmöte som jag varken har lust eller TID med.
Hade jag haft min tid imorgon på förmiddagen hade jag löst det, nu har jag inte det och måste lösa det nu men det går bara inte, jag kan fan inte tänka för att jag är för trött.
 
Fan.
 
Jävla skit.
 
Går och lägger mig och ställer klockan tidigt så kanske jag åtminstone kan/hinner nåla innan mötet och sedan sy efter mötet innan jag ska till jobbet men det är väl tveksamt.
Vi får väl se.
 
Sov gott alla surpuppor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0