Tack gode gud...

Sitter framför tv´n och försöker komma i mentalt fokus igen.
 
Igår var by far varit den värsta jag varit med om på länge.
Alldeles för personligt för att kunna dela med sig här, men fy tusan så jobbigt det var på förmiddagen.
Jag grät.
Jag grät så mycket att jag var tvungen att gå ut på en toalett och lugna ner min andning.
Inget som slutade dåligt men det var inte kul.
 
Tog mig hem efter det där mötet jag då var på, laddade om i en timme och drog till jobbet.
 
Tack gode gud för jobbet.
TACK GODE GUD för mitt jobb.
Tack gode gud.
 
 
Det var bara att köra på i 190 och så kunde man omgruppera sig och bli någelunda glad igen.

Kom hem här med en Ikeakasse fylld med tyg från chefen.
Tyger som hon tänkte skicka på tippen...
 
 
... det vita är fint tynnre sweatshirttyg och dom andra är fodertyger som jag kan använda till provsömnad!
 
Så jäkla sjyst, har inte ett lakan kvar att slakta och nu har jag hur många meter som helst att använda till prover.
 
Idag blev det i vanlig ordning långpromenad i blåsten...
 
 
 
Mitt och Milous lördagsnöje och jo...
Fokus SKALL vara på den torra blomman till höger i bild inte den mitt fram.
 
Kom hem och tände ljus för mörkret började falla...
 
 
 
 Det skulle blivit middag här ikväll men det blev omdirigerat till imorgon.
Jag och sonen har ätit tacos och sambon jobbar.
 
Igår natt sov jag fyra timmar för övrigt.
Inatt kunde jag inte sova, somnade inte förrens halv sex när sambon kom hem från jobbet och steg upp nitton minuter över 10.
Jag fick ändå några timmar och är rätt mör.
 
Det är väl det där mötet som spökar.
 
Nu är det över och nu hoppas jag på lugn och ro.
Tillbaka till innre lugn och fokus.
Det brukar väl ta några dagar men jag skall dit igen, balansen kommer och då kommer sömnen också.
 
Nu skall jag fortsätta softa, se på tv en stund och sedan fortsätta i syrummet också.
Ses imorgon med nytt, gott humör!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0