Att vara en jävla fitta...

Nu ber jag om ursäkt för franskan som följer i mitt inlägg här men...
Idag har jag för första gången i livet blivit kallad för (citat):

"En jävla fitta!"

Säkert många som har TYCKT att jag är "en jävla fitta" det men det är faktiskt aldrig någon som sagt det rakt i ansiktet till mig.


Nåja, någon gång skall vara den första och HÄPP, det blev idag det stora "Du är en fitta-dagen!"
Man lär så änge man lever, men jag resonerar så här:

Hellre att vara en fitta än en... nä, jag är en lady, jag skall inte säga några fula ord här!

 

 

 Bara mycket små män beter sig så här, jag fick så en ursäkt på den urslängda ursäkten, den accepterade jag NATURLIGTVIS INTE och sedan fick jag höra att det egentligen inte var jag som retat upp personen i fråga från början...
Nähe, nej inte heller DEt var mitt problem.
 
Men en fitta...
Nåja.
Han borde SKÄMMAS, skämmas för resten av sitt liv!
 
Annars så blev det en långpromenad med vovvarna, sedan röjde jag i både garderob och byrålåda.
Lite rykte, orkade inte se trasiga tröjor som jag fått för mig att spara till sovtröjor men som jag sedan aldrig sover i.
Skönt att få bort sådant som bara ligger.
 
Sonen kommer hit ikväll, han skall ju då som bekant med sambon till fastlandet och se på fotboll.
Inväntar den lilla juvelen.
Så är det ju "Så mycket bättre" och "Downton Abbey"...
Hurra.
 
Vi ses imorgon, ikväll skall jag smälta att jag är en jävla fitta.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0