Det blir halvdyrt ändå...

Uppe med tuppen och sitter och jäser med min andra kopp kaffe för morgonen.
 
Ätit en rejäl frukost, var jättehungrig idag eftersom middag inte alls lockade efter gårdagens möte.
Jag åt typ en hård macka och yogurt och flingor samt en smoothie, fick inte i mig något annat.
Sambon jobbade dessutom och gick när jag kom hem så "dinner for one" var inte ett dugg lockande, därav hungern idag.
Tur att det kan jämna ut sig i slutändan iallafall.
 
Skall hoppa i duschen om ca 10 minuter, skall bli skönt att traska iväg till jobbet idag, längtar faktiskt till ateljén och lite kundhantering.
 
Jag har ju för övrigt ett mönster från Burda liknande detta...
 
 
 Men det finns ett problem med TVÅ av mina favoritmönster:
Hitta SNYGGA JACKTYGER!
 
Vad händer så igår?
Jo, jag är själv och luskammar nätet och hittar en NY (för mig) dansk sida med massor av fina och billiga ull- & jaquard tyger som passar till den där modellen ovan...
 
Viskos...

 


Satin...
Sweatshirt...
 
 
 
 
 Jersey...
... m.m ska tilläggas, detta är bara ett axplock.
 
Det fanns SÅ MYCKET SNYGGT så det var inte klokt, bara ett problem med dom där danska sidorna som har så jävla mycket snyggt:
Det är såååååååå dyrt i frakt och den danska kronan läggs på såklart när man beställer.

Dock var detta jättebra priser, ganska låga, men så ska man ju räkna om till danska kronor och då blir det inte dyrt men halvdyrt ändå.
Nu skall jag i duschen, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0