God söndag!

God morgon!
 
Uppe med tuppen idag?
Inte direkt.Jag kom upp precis innan 09 idag.
Tant HAR varit trött, tant har verkligen behövt sova ut, skönt att få ha gjort det för imorgon är det back to bizniz igen.
 
Såg "Så mycket bättre" igår och tyckte det var riktigt bra i vanlig ordning.
Överraskande bra röster på alla, sämst dock:
Ison & Fille.
Ingen bra tolkning, blev inte berörd och dessutom:
När dom skulle klä ut sig tog bara Fille på sig en peruk och gick inte direkt in i karaktär, inget smink, inga tjejkläder och bara anti.
 
Dålig stil, man blir bara mindre cool genom att vägra göra sån´t, riktigt ocoolt alltså.
Ison å andra sidan var Sven- Bertil och tyckte att stilen passade honom, Sven-Bertil härmade Miriam och var väl den som gick in i karaktär BÄST...
Men så har han ju varit skådis också, äldst var roligast.
 
Sen krockade det ju med Downton Abbey, såg det direkt efter på datorn och kan bara säga i vanlig ordning:
Vilka kläder.
Jisses, jag sitter och drägglar.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Bästa klädserien EVER, jag förljer nog knappt dialogen, jag tittar mest på deras outfits.
 
 
Värsta tv-kvällen igår alltså, och nu skiner solen från en klarblå himmel, verkar jättevarmt ute.
Off we go me and the dog.
Vi ses ikväll och så får vi se vad jag hittat på då.
 
Jag TROR faktiskt att en herrskjorta med kort ärm KAN vara på "G".
Egentligen vill ju gubben ha en långärmad men jag måste nog börja enkelt och jobba mig framåt.
Inte för att jag tror att det är svårare med lång ärm men...
Det får bli kort till att börja med.

Inget jag vågar lova att det blir, det beror på vilken feeling jag får senare idag.
NU:
Frisk luft.
God söndag allihopen!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leva-Kerstin

Hej
Jahapp, nu begriper varför jag missade Så mycket bättre, mannen hade Down town Abbey kanalen på och faktiskt, jag hade nog valt det själv också.
Ha en bra vecka
/Leva-Kerstin
www.steeperz.com

Svar: Ja, jag vill ju gärna se både och Kerstin, tur att man kan se nästan direkt efter på datorn även om jag HELST ser båda programmen på tv´n.Ha det så gott och bra du också! :D
Stickqvickan

2015-10-18 @ 18:18:36
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0