Grattis IGEN Gotland!

God kväll!

Att gå en promenad innan jobbet 
var det bästa beslutet idag...
 
 
 
 
 
 
 
 
... jojominsann, i morgonsolens sken.
 
Vackert.
 
Jag vet inte hur många gånger under årens lopp som jag fotat från toppen på kullen i Nordergravar under olika årstider.
Samma motiv, samma vinkel, samma gamla mur och havet där nedanför, samma bild och det är alltid lika vackert.
 
Alltid lika uppfyllande av lycka.
Fattar inte varför jag älskar den där utsikten men det finns verkligen ingen vackrare utsikt i hela världen, eller hela universum (tippar jag).

Och...
Det bevisar ju bara NÄSTA lilla stycke här att det stämmer för Gotland har nämligen blivit vald till "Vackraste bilden på våran jord".

"Efter att NASA studerat bilder tagna från rymden under 40 års tid så har en bild över Gotland blivit vald till den vackraste bilden av vår Jord.
Grattis Gotland!!!"
 
 
... sug på DEN liksom!

Nu har utmärkelserna duggat tätt här, "Mysigaste svenska staden i hela landet", "Bästa dricksvattnet", och så var det något positivt angående cancer nyligen också.
Oj, oj, oj, bor man på världens bästa och vackraste plats eller, jo tck, det gör man allt.
 
Stackars er i resten av landet och världen...
You ain´t got nothing.
 
Vi ses imorgon igen, sov gott alla trötta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0