Inget att ta på mig...

God morgon!

Inatt har jag sovit 5 ½ timme.
Inte för att jag egentligen ville sova så lite utan för att jag fastnade i "The Forecaster" från Dox om den där mannen som förutspått varje ekonomisk katastrof runt om i världen och nu förutspått att det skall komma en idag...
Eller om det var igår.
 
Mycket intressant.
Så där låg jag och såg och VIPS så var klockan halv två.
 
Väldigt oproffsigt när man skall upp tidigt på morgonen och jobba.
Tur det finns kaffe...
 
 
Sedan har jag drömt om alla mönster jag vill sy som jag inte hinner med.
Vaknade av att jag kände mig stressad över byxor som jag sydde i sömnen som jag ville hinna klart.
Tyvärr så hann jag inte klart dom i drömmen så nu har jag inget att ta på mig idag.

Jo då, det är fortfarande klänningsväder så jag tar på mig klänning och tights idag igen.
Helgen såg ju FINEMANG ut, upp mot 18-20 grader igen.
Blir härligt.
Då kan man sola och sy i vanlig ordning.
 
Nu måste jag hoppa i duschen, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leva-Kerstin

Hej på dig!
Mmm, Det är synd att Doxfilmerna är så sen på kvällen eftersom de oftast är så bra. Jag måste alltid lägga mig innan


Svar: Hej!Ja jag gillar verkligen Dox också och brukar se nästan allt, tips till dig som inte orkar se när dom går: SVT-play!
Där kan du ju kolla i vettig tid.
Ha en bra helg, här skall det bli sol och varmt, hoppas det blir det hos dig också! Kram Madde
Stickqvickan

2015-10-02 @ 11:13:38
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0