Jag blev nöjd...

Idag har jag...
 
 
... bestämt min egen läxa.

Jag ville göra insömnad av byxor á la det enklaste sättet som görs mycket och som ändå är trixigt att få till snyggt, "du måste använda ögonmåttet och inte bara linjalen" sa min chef och det har jag gjort och det blev faktiskt "enligt" protokollet....
 
 
 
 
Ser kanske inte så flådigt ut på insidan men det blir fint på utsidan...
 
 
 
... så jag blev nöjd.
 
Klockade mig själv gjorde jag också.
 
Annars:
En av dom värsta dagarna i mit liv.
Mycket som pågår nu, det är TUR jag har min utbildning att koncentrera mig på annars vet jag faktiskt inte VAD jag hade gjort.
 
Det är för privat att gå ut med här men detta som pågår gör nästan hål i min själ.
Det är tur man har en sambo och vänner som stöttar.

Det som inte dödar en härdar väl men...
Detta är lite för mycket just nu.
 
 
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0