Ni ser ju själva...

God morgon!
 
 
Jag kom upp imorse men det var på håret alltså.
 
Sydde hemma mellan 08.30 till 11.15.
Jobbet 11.30-18.00
Gymnasiemässa med sonen och hans far 18.30-20.00.
Handla.
Äta 20.45.
Sängen...
SNARK.
 
Somnade utan att ha borstat tänder och tagit bort mascara, vaknade efter två timmar, borstade tänder och... ZzzZZzzZzZZzzzZzZZZzzzZzZZzz.
 
När jag vaknade strax innan 07 släpade jag mig upp på nåder.
Alltså jag har sovit men CHEESUS vad trött kroppen är, idag måste jag ut och kickstarta mig själv med en frisk promenad innan jobbet, det behövs verkligen.
 
Och jobbet igår...
 
Vilken cirkus alltså.
KUL CIRKUS dock, men jag hann handfålla två par byxor på en hel dag á ca 10 minuter per byxa, då förstår ni hur mycket folk det kom och gick.
Och ibland blev det lång väntetid för vissa, vi hann knappt med.
 
Sickade denna bild till min chef på kvällen...
 
 
... för det var LITE SÅ det kändes efter dagens slut, fick den för övrigt från Syster J som tydligen också tyckte att den passade mig.
 
NU:
Promenad.
Luft.
Kickstart.
 
Bilder på klänningen på mig som för övrigt behöver sys in då... 12 cm...
 
 
 
Ja, ni ser ju själva:
Sidorna och axel, väldigt mycket löst tyg.
Får försöka sno ihop och förminska det där någon lediga dag!
Vi ses ikväll, ha en bra dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0