Somliga straffar gud med detsamma...

Att hinna blogga igårkvälls, ja det varken hann jag eller orkade när jag väl dråsade i säng.
På riktigt var det INGEN bra dag igår.
 
Mycket som hände och det var inget som var positivt förutom en sak:
En av mina fina kussar hade fixat VIP-biljetter till sambon och sonen att åka upp till Stockholm och se Hammarby - Malmö på Tele2 arena på söndag.
 
Sonens första ord efter jublet var:
Jag skall iallafall ha skjorta och kavaj!
 
Jag:
Varför då?
 
Sonen:
Jo för förra gången vi var och såg PSG - Hammarby hade alla där vi satt skjorta och kostym, jag tänker INTE gå dit och SKÄMMAS i tröja och jeans.
 
Jag:
Okej... verkar rimligt.
Imorse...
 
 
Det var kolmörkt när jag steg upp, ja så här har vi det i dubbelsängen den här veckan:

Denny på sin plats, Milou som en korv i mitten och Jonnie som en liten svart filt över mina ben.
Ingen stiger upp när jag stiger upp.
 
Äter godis ikväll.
Kände att jag var värd det när kvällen började och nu är jag inte lika säker.
Bet dessutom fel, eller öpnnade munnen för mycket när jag tuggade på en stor hallondöskalle förut så jag sträckte någon muskel i ansiktet (eller vad det nu är).
Gör ont som fan, kan inte bita ihop och tugga på höger sida längre, bultar upp mot tinningen och hugger när jag försöker.

Vad hände?
Får säkert leva på potatismos och flytande föda om inte detta släpper framöver.
Så VÄRD jag var att äta godis, jojo, somliga straffar gud med detsamma.
 
Nu skall jag gå ut med hundarna och sedan hoppa i säng.
Varit en bra dag idag jämfört med igår.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0