Tortyr?

Hundpromenaden idag och "Pavven"...
 
 
Sedan har det varit jobb för hela slanten och full rulle hela dagen, mycket folk och jag sitter bara och jäser i soffan med...
 
 
... Milou och en påse godis, ja ere fredag så ere...
 
 
Och vovven som inte får ta del av godiset tittar på mig som om jag torterar henne och matte förmanar:
"Inte röra..." med eftertryck.
Bra lydnadträning det där... eller tortyr.
 
Imorgon skall jag förresten göra höstgryta...
 
 
... med rotfrukter, svamp, grönsaker och kött och det skall få koka från tidig morgon och några timmar och sedan stå till kvällen så alla smakerna kommer fram.
MUMS!
 
Roligare än så här blir det inte ikväll för just nu ser jag Idol och vill koncentrera mig på det och godispåsen.
Sedan skall jag sova.
Och sedan skall jag sova länge imorgon.
Ja, typ ända till 08 tror jag!!!
 
Vi ses då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0