Två bästisar äter söndagsfrukost...

Söndag morgon i köket:

Frukost SNART eller?
 
 
 
- HALLÅ, hörde eller?
(Jaaaaa...)

Nyvaken hund kommer upp och undrar:
- Har ni redan börjat med frukosten här, har du redan serverat utan att säga till mig????
(Som du kanske ser ja...)
 
 
- Ska bara kolla att du inte fick fler cornflakes än mig...
 
 
 - Ser okej och rättvist ut, då kan jag äta mina i min skål då...
 
 
Mina två små juveler alltså...
På mornarna kan det bli "lite strid på kniven" här så att säga, både skall ha lite cornflakes och följande brukar hända:
Milou springer mellan sin egen skål och Leos bur för att få i sig både sina och Leos flakes och Leo gör detsamma.

Vem skall hinna äta vems först och gluffsa i sig den andres gotte...?

Hur man löser det?
Jo, man lägger BÅDAS cornflakes på ett och samma ställe naturligtvis så kan båda koncentrera sig på sina egna små smulor!
Himla smart matte om matte får säga det själv såklart!
Cuteness overload på dom där två.
 
Nu skall jag och Milou ut och röra på oss i solskenet, vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna- Journalist och föreläsare med Autism

så söta

Svar: Visst är dom Joanna! :D
Stickqvickan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0