Det var ju sol nyss...

Jag och Milou skulle ju ut och gå nu...
Och så vräker regnet ner.
 
Vaknade i sol, sedan mulnade det på, nu regn och så skall det bli sol igen, ja lagom tills jag skall till jobbet då.
Gör inget, jag älskar att gå till jobbet.
 
ÄNTLIGEN har jag iallafall börjat kunna sova och få sova ut ordentligt på nätterna, kroppen orkar väl inte annars tänker jag.
 
Tar säkert fart framemot tisdag igen då "vissa av oss inblandade" skall på möte som JAG sett till att vi ska på, men jag är sååååå jäkla tacksam att jag har mycket att göra både hemma och på jobbet så det inte blir så mycket betänketid av tråkigheter.
 
Såg att imorgon är det Klinte marknad och jag är sugen på att åka dit.
Vi har ju inte varit på en enda marknad iår så kanske det vore dags att klämma in en innan marknadssäsongen är slut, jag får tvinga med gubben och morsan (tonåringen kan vi ju glömma), lite familjumgänge är aldrig fel.
 
 
I tidningen imorse kunde man så läsa denna nyheten...
 
 
... känns ju som om man bor på rätt ställe iallafall!
 
Eftersom det regnar kan jag väl lika så gott sätta mig ner och sy nu.
Har en kasse med grejer som skall betas igenom tills på måndag har jag bestämt...
 
 
... så då gör jag väl det då, på med ljudboken and let´s go.
 

Vi ses ikväll igen då, ha en bra dag alla glada!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0