Du väcker hunden...

God morgon!
 
Vaknar upp efter att ha blivit väckt 7-8 ggr inatt av sambon pga hans snarkningar.
Jag är MOS.
Till det ligger det annat och snurrar i världsordningen så det där med att somna om blir ingen picknick.
 
När man då väl ha gjort det...
Då är det dags igen.

Här, lite snarkningskul...
 
 
 
 
Denna passar väl OSS bäst...
 
 
Dags i övrigt att sätta fart här.
 
Skall fixa med en ny läxa nu...
 
 
 
Fortsättning följer på den fronten.
 
Sedan skall jag diskutera "ett skynke" med en person efter lunch och sedan skall jag på möte.
Jo då, jag har att göra idag.
Vi ses senare så får vi se vad det blivit idag, hackat eller malet!

NU LÄXAN iallafall, den är viktigast!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0