Inte optimalt...

Så här fick det bli...
 
 
Inte optimalt MEN det funkar.

Jag vill ju ha min gamla traktor "Husan" framme nu när jag har fått igång den och eftersom jag inte kan lyfta den upp och ner vid behov så var detta bästa lösningen tillsvidare.
Kan bli en annan lösning, men nu funkar iallafall hela "stationen" och så får vi se om jag tycker det framöver.
 
Dagen i övrigt då, hur har den sett ut?
 
Gjort ärenden, sytt, haft trevligt fikabesök av "mitt första lånebarn" (dvs min ena bästis dotter) och hennes son, sytt, ätit och varit hemma hos en vän och hjälpt till med en grej.

Fattar inte att dagarna går så fort som dom faktiskt gör.
Imorgon skall jag på möte.
Sedan till chefen och syateljén.
Swish 
Jag hoppas jag har lite mer matnyttigt att komma med imorgon, jag är bara helt slut just ikväll
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0