Jag fixade det...

God morgon!
 
Det blev inget bloggande igår för efter en lång arbetsdag slutade det med en skräll.
Inget jag kan gå in på här men jag säger bara så här:
Idag samlar jag ihop mig själv och mina trupper och... ringer samtal och ser till att får hjälp.
Jag låter mig inte mästras.
 
Annars igår då?
Jag var på väldigt gott humör och klädde mig därefter...
 
 
Att först gå och vara med Chifen, sedan hem och sy klart LÄXAN...
 
 
 ... mitt första jackfoder...
 
 
 
 
 Jag fixade det!

Faktiskt utan tvekan i maggropen, veck och "grajs" på rätt plats och sammanlagd arbetstid där ärmarna TYVRÄRR sinkade mig tidsmässigt lite för jag var tvungen att tänka till...
Tog mig 2 tim och 50 min!
 
Nu skall jackan sys ihop också, det gör jag ihop med min chef.
Efter lunch var jag i syateljén till 18 och efter det drog jag raka vägen ner till Lilla Sunshine med familj för att GOSA med deras nya familjemedlem...
 
 
 
 
... PRICKEN!!!
 
Serifuckingjöst.
Ursäkta mig men jag bara dog, gud så söt den där lilla ulltussen var/är och luktade valp gjorde han.
Den där goda lukten som bara valpar har.
 
Nu skall jag och min lilla puppy på 4½ år ut och gå, sedan sy och sedan ateljén.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0