Jag ser städad ut igen...

Go´kväll.
 
I eftermiddag och kväll har jag finbesök...
 
 
Lilla Sunshine är här och nyss vaknade hon efter att ha sovit i en timme.
Grät.
Fattade inte vart hon var.
Det gick över och nu sover hon igen.
 
Har påbörjat denna till henne...
 
 
 
 
Lilla Sunshines mamma hade tyg kvar efter en tröja som hon köpt av mig och detta räckte nu då även till en omlottkofta.
Lilla S var hjälpreda en liten stund innan hon tröttnade och la sig i soffan och kollade på tecknat medans det blev matfix.
Lite senare fick hon prova den ihopnålad och så ska jag väl sy och "hotta upp" den lite på något sätt.

 
Annars då?
Jo jag har varit med Chifen, varit och klippt mig och ja...
Det var väl ett kapitel för sig.
 
Håret var tvunget att kapas typ 4-5 cm.
Det är mycket för att vara jag det, jag brukar godkänna 2 cm MAX men fy bubblan vad slitet det var.
Jag har inte klippt mig på ett år för jag har inte haft råd och nu var håret så slitet så det bokstavligen bara brast vid borstning.
 
Sol och bad har även gjort sitt.
Jätteskönt att det är fint igen men fy så kort det blev, jag har vant mig vid det där långa håret nu och så ser jag helt plötsligt städad ut igen...
Jaja, hellre det än risbuske iallafall.
 
Nu skall jag kissa vovven, vi ses imorgon igen.
Ny dag, nya äventyr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0