Kan jag få en stand in...?

Dagens läxa...
 
 
Fick en liten ritning av min chef med ordet "Typ" på = "Typ vad kunden vill ha".
 
Jag tog fram ett nyligen använt mönster och ritade av och skar ut, gjorde om längd och kortade av tunika till blus, ändrade i sidan samt gjorde om ärmen.
Fram med gamla lakan, och skrida till verket!
 
Måste då också tala om att detta är första gången jag gjort denna typen av halsringning ever, har undvikit detta för jag har inte trott att jag fixar det.
(Dum man är, det var ju inte ett dugg svårt egentligen)
Och så gjorde jag visst det, inte helt perfekt men "hejhej" liksom, det var ju första gången...
 
 
 
 
 
 
Får vi se om det blir godkänt innan jag sätter saxen i det riktiga tyget.
 
Jättetrött i övrigt idag, inte bara med snarkningen i bagaget.
Jag skulle just nu behöva en stand in som är jag och som tar tag i allt annat som inte har med sömnaden att göra.
Hade varit kalas, kan man kontakta Hollywood och få hyra en Madde-stand in måntro?
 
 
 Dags att följa med i "Domstolen", vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0