Känns inte lagligt...

Vaknade till sol.
Sedan blev det regn.
Nu börjar himlen spricka upp igen...
 
 
Jag började tycka att det skulle vara lite skönt med en höstdag där man lagligt kunde få stanna inne och skippa hundpromenad, bara sy.
 
Nu måste jag ju hoppa i träningskläderna och bege mig ut.
Det känns inte lagligt att stanna inne nu.
 
På måndag hade dom ju sagt att det skulle bli uppåt 20 grader igen, regn idag och imorgon.
Okej...
Samlar ihop mig för lite frisk luft nu då.
 
Till frukost blev det...
 
 
... rester från gårdagens fest.
 
Ibland är man inte bättre än så här, jag ville bara festa till det så här på morgonkvisten så...
DÅ GJORDE JAG DET!
 
Vi ses lite senare, nu går jag och hunden ut i solen då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0