Längtar inte till sticketröja...

Känns som om "kontoret" är GIVET idag igen...
 
 
 
 
... jepp, det är det minsann!
 
Har inte varit ute idag ännu men när jag ser från andra hållet verkar det blåsa lite från havet så då är ju balkongen på framsidan perfekt, huset skyddar.
Men...
Det är säkert jätteskönt i bersån också, dock måste jag ju jobba lite emellan så skall man springa ut och in så får det bli balkongen till att börja med.
 
27 september och man kan ännu sitta i bikini om man vill, jag längtar INTE till sticketröja, absolut inte.
 
Dags att sätta fart här, sambon skall städa och jag skall förfixa lite innan jag skall sy...
Och sola då såklart.

HALSEN förresten:
Den känns bra, lite, lite känning bara och lite lätt snuva, inga problem tack och lov.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leva-Kerstin

Hej
Du, så känner jag också. Så underbart väder, borde sitta ute men ute ser jag inte datorskärmen. Alltså blir den ut och in, stund för stund.

Svar: Ja, det blir ju svårare med en dator och jobba ute förstås...Själv kan jag ju sy, gå ut och göra efterarbete i solen, sy lite, gå ut och när jag jobbar hemma på helgerna kan jag ju pausa i flera timmar och sedan göra jobbet senare om jag vill, det är ju lite lyxigt ;D
Stickqvickan

2015-09-28 @ 15:53:29
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0