Nu har du överträffat dig själv...

Go´kväll.
 
Idag har varit en dag som varken varit hackad eller malen.
Ni vet man gör massor men ändå känns det som om man inte gjort ett skit.
Jag gillar verkligen inte såna dagar och vet ni vad jag hatar mest som uppkommit under slutet av dagen?
Jo, jag har börjat få lite ont i halsen.
 
Amen va faaaaan!!!
Det ska väl till att bli sjuk nu då lagon när man skall börja utbilda sig.
Har jag nu inte varit dålig på något sätt sedan långt innan påsk så passar det väl finfint att bra risig nu, jajemän, ABSOLUT!
 
Sambon är på bio med en vän.
Sonen är tillfälligt tillbaka här i boet med en vän.
 
Jag gjorde årets första björnbärspaj och bjöd familjen på, själv åt jag två portioner och den blev grymt god.
Med extra mycket sirap i smuldegen kan jag bara säga:
SNASK-SNASK, det slank ner lite mer än det borde i magen.
 
Sambon fick då ingen paj för han har ju inte varit hemma men mamma fick och hon sa:
"Nu har du överträffat dig själv iallafall, det smakar knäck, GUD SÅ GOTT!"

Det är sådant beröm en "bagare" tycker om att höra, då har man lyckats.
 
Så är det väl bara ibland så att man vill dra något gammalt över sig när det byts säsong i tygvärlden!?
 
E-katalogen kom från det danska företag jag ibland köper tyger ifrån...
 
 
 
 
 
 
Jag tycker faktiskt inte att livet är speciellt rättvist just då, speciellt inte när jag tänker på allt snyggt jag skulle kunna sy.
Inte rättvist alls.
 
Dags att sova, imorgon skall jag sy och träffa en vän, hjälp vad jag längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0