Paketet blev större.

God morgon!
 
Uppe med tuppen men har fastnat framför morgon-tv och har lovat mig själv att sätta igång med läxan nu vid 09.30.
Jag har gott om tid att göra en blus idag ändå.
 
Kommer skippa hundpromenaden idag på morgonen, tar det kanske ikväll eller så kör vi vilodag och Milou får springa i trädgården idag istället.

Solen skiner idag IGEN (i vanlig ordning
) så det blir kanske några pauser på balkongen om jag känner för det.
Frihet.
Jepp.Så var det ja.
 
Måste så bara skriva lite angående dom där kalsongerna från igår.
Hjälp vad jag och sambon skrattade när han satte på sig dom.
Orsak?
Eh... PAKETET framtill.
 
Det blev liksom lite större i dessa kallingar, ja inte undra på att sambon var nöjd.
 
Var det tyget?
Dubbelfodringen?

Eller:
Hade han käkat dunderhonung?

Han undrade om jag sytt i inlägg som "en viss annan man" en gång i tiden hade (lång historia som jag säkert redan dragit här), och så skrattade vi så våldsamt så jag knappt kunde fota.
Ja, inte undra på att gubben gillade kallingarna EXTRA mycket tyget till trots.
 
Nä, dags att sätta fart här, vi får se vad det blir för slutresultat i blusväg idag, vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0