Ryggen i dagsljus...

Nu blir det tjatigt men här kommer ryggen i dagsljus...
 
 
Testade jackan imorse och OJ-OJ-OJ...
Om jag gillade den igårkvälls så är det inget emot vad jag gjorde idag!
 
Den var skitsnygg på.
Riktigt fräsig som morsan skulle sagt, och vad sa mamma väl när hon såg den?
Jo, "herregud så fräsig!"
Tadaaaa, så otippat... not.
 
Annars så har jag varit iväg och handlat mat för sonen är på ingång idag, var tvungen att göra lite hemmafix, ringa samtal och nu syr jag ihop ett nytt foder till läx-läderjackan.
Grönt denna gång.
Dessutom var det inte bara min chef som tagit fel tyg till läderjackan...
Jag hade gjort fel på armarna, DOCK, allt fixas till just nu!
 
Vi ses ikväll när jag visar upp dn helt klara jackan.
Längtar.
Mitt arbetsrummet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0