Både mallig och generad...

Go´kväll!
 
Herregud vad trött jag är ikväll.
Orken tog slut redan vid 15-tiden idag och jag blev så akut hungrig att inte ens en banan hjälpte att få upp sockernivån.
Jag fick lämna en kund till chefen (jag var tydligen helt vit i fejset enligt henne) och sedan fick jag springa över till fiket bredvid och handla något ätbart.
 
Det hjälpte inte kan jag meddela.
 
Jag vädrade, släppte in massor med luft i timmar.
Drack kaffe tre gånger, inget hjälpte och sedan blev chefen lika trött som jag.
Två kvinnor i sin bästa ålder som bara önskade att tiden kunde gå fort fram till stängningsdags.
 
Nu sitter jag som en trasa och ser på Rapport, hade en gryta att värma när jag kom hem.
 
Så kan jag meddela att jag hade ju då min blommiga klänning på mig idag och fick beröm av inte mindre än tre okända kunder för min klänning och en som jag är vän med på fejan.
(Vet inte om hon får räknas då?  )

Om ni vet känslan när man då KÄNNER SIG SNYGG och man faktiskt har sytt plagget själv...
Ujujuj, man blir både mallig och generad på en och samma gång när man får en komplimang.
Och så fick jag sammanlagt fyra.
#skitmallig
 
Nu skall jag ringa ett samtal, sedan dö.
Imorgon är en nyar da och då skall jag vara pigg å gla´!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0