Den där jumpsuiten...

Go´kväll!
 
Det blev inget bloggande igår för jag var så trött så det var inte klokt.
 
Efter jobbet blev det en långpromenad i det underbara vädret...
 

När jag kom ner till Kallis var det aktivitet på bryggan, folk som badade...
 
 
Jag och Milou slog oss ner på en bänk och njöt av utsikten och tittade på folk...
 
 
... och jag fick en riktigt magnifik bild uppe på Klinten...
 
 
... men även Metodistkyrkan bjöd på glöd igenom fönstren...
 
 
Kom hem efter en lång dag och somnade som en stock!
 
Idag började jag dagen med lite spånande på av mönster.
Grönprickig byxa lämnar inte min skalle och det fick bli ett ritande av mönster och så får vi se om det går i hamn.

Jag ska sy ett prov i lakansväv och så får vi se om jag har lyckats, fortsättning följer.
 
På morgonkvisten satt jag för övrigt och såg en dokumentär "Dior and I"...

 
... som handlar om herrskräddaren Raf Simons som övertog ansvaret för Diors modehus och skulle färdigställa en hel kollektion på bara två månader.

Det var ju rena rama porren för en annan, jag satt som klistrad och glodde.
Jättebra dokumentär.
 
Nya Burda kom ju igår också så här kommer lite overall-porr...
 
 
 
 
 
 
 
 
Även dessa byxor var snygga...
 
 
 
Men overallen/jumpsuiten liksom...

Nu skall jag på huvudet i säng, jag är så trött att jag nästan dånar av.
Vi ses imorgon igen.
Då är det freeedag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0