Fortsätter äta choklad...

Ikväll...
 
 
 
 
... var jag typ värd lite choklad.
 
Det var dessutom nedsatt på Fazer två eller tre kronor i priset så vafan...
Jag slog till!
 
Annars då?
Jo, jag har fått ont i halsen.
Och det är inte lite heller, jag har verkligen inte tid med detta, nej, inte alls.
Låtsas som det inte existerar men det gör det.
Nej.

Imorse vaknade jag upp till detta hemska traumat...
 
 
Och jag undrade:
Är det bara jag som är kaffe-ansvarig här hemma eller?
Försökte göra en rilog bild av den men traumat bestod.
 
Annars så har jag jobbat sedan tidig morgon.
Varit med Chifen och sedan direkt till jobbet och sytt, gick trögt idag men fick klart det som skulle bli klart.
Och så kom halsontet smygande på...
Blev dödstrött.
Trodde det var mackan jag åt till lunch men kroppen mår inte bra alltså.

Får nog ta och kurera mig med choklad, krypa ner i sängen och hoppas på det bästa.
Vi ses imorgon igen...
Håll tummarna att jag inte blir sjuk nu, jag får bli FÖRKYLD på sin höjd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0