Jag vill inte...

God morgon... ja eller god förmiddag.
 
Så här dags borde jag varit på jobbet.
Men det är jag ju då inte.
 
Vaknat från och till inatt och halsen har gjort väldigt ont.
Tänkte när jag masade mig upp att "bara jag kommer igång så blir det bättre" men så blev det inte.
Var till och med nere på jobbet och hämtade mitt kontokort och handlade och tänkte innan:
Det blir bra idag!

Men så blev det inte.
Efter liten cykelfärd så kom jag knappt hemåt efter mina två små ärenden, halsen etter värre och kroppen var helt slut.
Toppen.
Här sitter jag alltså och VILL INTE ha tusen nålar/knivar i halsen och kan knappt svälja fått satt mamma på att fixa alvedon eftersom det kan man ju inte köpa på Ica numera.

Ute skiner solen, varmare än det varit på ett bra tag.
Inte hur jag tänkt spendera min helg.
Jag hoppas på att detta blir "endast en brakförkylning" om jag vilar mig idag, sofflocket och tv.
 
 
Jag vill inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0