Så hade jag bölat på det...

Go´kväll!
Här fick det bli en liten bloggpaus igår för jag gick väl typ i taket kring ett gymnsiebesked till sonen och sedan var cirkusen igång.
La mig med en sådan ilska, nackvärk och så hade jag bölat på det.
 
 
Alltså det var INGEN bra kväll igår.
 
Vaknade med huvudet fullt av cement, ögon som var svullna som pingpongbollar och påsar under ögonen, inte optimalt läge för att gå till jobbet.
Det fick bli ismask och då blev det väl marginellt bättre.
 
Kom till jobbet iallafall och tog mig igenom dagen utan några problem, det trodde jag faktiskt inte först men som vanligt hade jag kul.

Fick gå lite tidigare eftersom sonen skulle på fotbollsträning vid 19 och vi behövde äta innan dess.
Det fick bli kalops, eller det blev kalops som jag kokade igår för att den skulle stå till sig och få smak.
Blev skitgod.
Jag och sonen åt upp en jättegryta själva.
 
Ja... det var min dag det.

Imorgon jobbar jag igen, sedan skall jag vila upp mig i två dagar.
Gå på kalas.
Gå ut och gå med hunden.
Gosa med med sonen... eller ja DEN får jag väl backa lite på men umgås iallafall.

Sy skall jag väl också göra, eller om jag hinner.
Fast...
Min nya favoritklänning lär jag ju hinna svänga ihop troligtvis men i vilket tyg vet jag ännu inte.
Och nu...
Skall jag umgås med sambon och se på tv och sedan vänta hem sonen vid nio... och gosa...
 
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0