Skaffa er ett liv...

Den gröna byxan är klar, eller det blev den i torsdags faktiskt, gjorde klart den ihop med chifen på jobbet.
 
 
Nu är stickningar, knapphål och knappar på plats.
 
Sydd efter kunds byxor, ingen personlig favorit MEN byxan blev välsydd trots det svåra gabardintyget.
Bara att hoppas att hon blir nöjd.
 
Dagen har varit jättebra!

Först jobbat då ju och det gick i ett flygande fläng.
På det hem och brygga kaffe och ut i solen och sola.

Badade världens skitigaste hund och satte på FÄSTINGMEDEL .
Jepp, it´s time för dom där små jävla äckeldjuren och jag har plockat tre den senaste veckan.
Tack och lov hade jag en pipett med medel kvar från i höstas, bara att smacka på.
 
Sonen kom på middag och lite film ihop på det.
Wohoo, audiens hos mamsen, tonåringen imponerade.

När han skulle dra frågade jag vart han skulle ta vägen:
- Åhlensgaraget.
ÅHLENSGARAGET, va fan ska du göra där?
- Hänga you know.
HÄNGA?
 
Och på det fick jag bara ett flin.
 
Är Åhlensgaraget ett ställe att hänga på, känns lite låtsas-in-da-hood om ni frågar mig samt jag tror bara det är skummisar som hänger där.
Ungen måste ha drivit med mig.
Om inte:
Dagens ungdom, skaffa er ett liv.

Nu skall jag sova.
Det har varit en mycket bra dag.
Är det sol imorgon blir det promenad och ljudbok i solen.
Är det dåligt väder blir det promenad och sömnad.
Vilket lyxigt liv jag har.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0