getting jiggy with it del 2...

Getting jiggy with it del 2...
 
Ja, då var den klar då, den RIKTIGA Madde-klänningen i riktigt Madde-tyg...
 
 

Undrar spontant:
Är det ingen som skall ha FEST snart?

Nu när sömmerskan har sytt sig a brand new dress som hon vill gå ut och svassa runt i då måste hon (jag) få bli bjuden på party.

Alternativet är att jag får ta på mig den på jobbet på onsdag för
Österholmskan känner sig EXTREMT getting jiggy with it!!
 
 
 
Seriöst...
HUR SNYGG kan en så enkel klänning som denna bli, ja, jag bara undrar...?

Gud vad jag älskar den här klänningen.
Punkt på den liksom.
 
Idag så skulle det ju bli stora solar dagen...
 
 
 
... och det blev det NÄSTAN.
 
Iallafall i fyra timmar sedan var det tjyvtjockt med moln på nolltid, slöjmolnen låg lite hit och dit men det var sol ända tills sista kvarten, då var det helt plötsligt svart bakom vårat lilla lä.

Dock jag hann fylla på klorofyllet och var ändå rätt nöjd när vi åkte hem.
Det blev sömnad när jag kom hem, gjorde klart skärpet till klänningen samt lite annat pyssel.
 
Skolan KLAR pratat med ansvarig där, ansökt om nytt CSN, CHECK, mot nya mål, jag är laddad och redo.
 
Nu skall jag sy en provklänning, vi kanske ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0