Jag får ett sammanhang...

Klockan är 08.00 och vädergubben Per informerar att det kan bli upp till "30 grader" i vårat område.
.
1. Det blir till att klä sig tunt på jobbet idag.
 
2. Har aldrig klagat på mitt nuvarande jobb någonsin men idag skulle jag vilja jobba som assistent.
Det har varit kanondagar och man vet att dom är få så här på slutet och att jobba dygn hade inte varit fel just nu.
MEN jag älskar mitt jobb, jag får njuta nu innan, stranden finns kvar.
Dessutom har jag jobbat tidigt på måndagen och gjorde allt jobb innan 14 samt satt i trädgården på eftermiddagen på onsdagen och jobbade på kvällen så SÅ jobbigt har man det inte men det är ju det där med stranden.
 
Igår när jag var ute och gick på kvällen var det magiskt igår dessutom fullt med folk som var ute och njöt i värmen, jag hade bara tänkt att gå en kort promenad runt muren men det var så vackert så jag till körrgårn T&R och tog havet på hemvägen...
 
 
 
 
Får dessvärre bara till minibilder här nu, men det var sååååå tjusigt, stannade kvar på strandpromenaden tills solen gått ner.

Hade lite mer att berätta angående min hund, men det hinner jag inte nu, skall ut och njuta av solen innan jobbet, hundhistorien får vänta tills ikväll.
 
Har förresten bokat biljett till Stockholm och åker upp på söndag 19.20, fick biljett TILLSLUT för det fanna inga först mer än runt 06 och 08 och då hade jag ingen lust att åka.
Nu åker jag 19.20 på söndagen och hem 16.35 på måndagen och går på UPPROP på skolan och träffar mina kurskamrater, får ett sammanhang kring skola och utbildning.

Springer runt en liten stund på Ohlssons, Panduro, Mattsons band och sedan båten hem igen:
Det blir en blixtvisit men som sagt...
Då får jag ett sammanhang.

Vi ses ikväll igen, nu UT I SOLEN sedan jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0