Det är ju inte fy skam...

Go´kväll!
 
Kommit hem, lagat mat, jobbat en stund till och avslutade hela kalaset med att sy på halslinning på min "Katt med fluga T-shirt"!
 
 
IMORGON ska tant ha den här t-shirten på sig, jepp det ska hon bestämt, ihop med svarta byxor.
 
Jag är jättetrött men har i vanlig ordning haft en jätterolig dag.
Vissa dagar skrattar jag faktiskt så mycket att det känns som om jag bara lallar runt på jobbet, men det gör jag såklart inte, jag jobbar.
Eller?

Nä hörrni, nu ska jag ska äta en pepparkaka med smör och ost och sedan skall jag krypa till kojs och imorgon blir det bilder på me, myself and I i min t-shirt.
Vilken jäkla cliffhanger, ni kan väl knappt bärga ermen jag LOVAR att vara roligare än så här, men ni har iallafall fått se en halslinning och det är inte fy skam.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0